Szukaj

  1. Informacja dla klientów sklepu AMPQ.PL dotycząca odpowiedzialności za zmniejszenie wartości produktu
  2. Informacja dla klientów sklepu AMPQ.PL nabywających produkty higieniczne
  3. Informacja dla klientów sklepu AMPQ.PL nabywających produkty zawierające elementy cyfrowe

SPIS TREŚCI:

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
  3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
  4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
  5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU
  6. PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
  7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY
    DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
  8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
  10. OPINIE O PRODUKTACH
  11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  12. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Regulamin niniejszy ma zastosowanie do umów zawieranych za pośrednictwem Sklepu
internetowego AMPQ.PL, dostępnego pod adresem internetowym www.ampq.pl.

2. Regulamin określa w szczególności zasady składania zamówień i dostawy Produktów oraz
uprawnienia Klienta związane z zakupionym Produktem (w tym w zakresie prawa do odstąpienia od
umowy sprzedaży) i reklamacji w ramach rękojmi przy sprzedaży.

3. Sklep internetowy AMPQ.PL prowadzony jest przez AMPQ PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Bierach (adres siedziby i adres do
doręczeń: Biery 81, 43-386 Świętoszówka); wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru
Sądowego pod numerem KRS 0000622794; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest
dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego; NIP: 9372682609; REGON: 364681133, adres poczty elektronicznej: sklep@ampq.pl oraz
numer telefonu kontaktowego: 502-093-708

4. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców
korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb
zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

5. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie internetowym w związku z realizacją
postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach,
w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu.

2. DEFINICJEU

Użyte w niniejszym Regulaminie określenia i zwroty oznaczają:

1. Sprzedawca – AMPQ PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Bierach (adres siedziby i adres do doręczeń: Biery 81, 43-386 Świętoszówka); wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000622794; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP: 9372682609; REGON: 364681133.

2. Klient – każdy podmiot dokonujący czynności prawnych ze Sprzedawcą, za pośrednictwem Sklepu.

3. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, zawierający ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu,
której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

4. Przedsiębiorca – Klient będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną niebędącą osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, który dokonuje za pośrednictwem Sklepu czynności prawnej związanej bezpośrednio z tą działalnością.

5. Przedsiębiorca indywidualny – Klient będący osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, zawierający za pośrednictwem Sklepu umowę, związaną bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, jeśli z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

6. Użytkownik – osoba przeglądająca strony internetowe organizacji Sprzedawcy, w tym Sklepu,
niezależnie od tego, czy dokonuje zawarcia umowy ze Sprzedawcą.

7. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.ampq.pl.

8. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu
zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron,
z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość
do chwili zawarcia umowy włącznie.

9. Świadczenie usługi drogą elektroniczną – wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Klienta, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne.

10. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego.

11. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

12. Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie
Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków
Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

13. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.

14. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między
Klientem a Sprzedawcą.

15. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem,
a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.

16. Dzień roboczy – oznacza dzień kalendarzowy, z wyłączeniem soboty, niedzieli oraz dni uznanych
ustawowo za wolne od pracy.

3. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

1. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Blog, Formularz Kontaktowy,
Formularz Zamówienia, Konto oraz Newsletter.
Przeglądanie Bloga możliwe jest po przejściu do zakładki „Blog” widocznej w Sklepie Internetowym. Blog jest
dostępny nieodpłatnie dla wszystkich odwiedzających Stronę Internetową bez potrzeby podawania
jakichkolwiek danych czy dokonywania innych czynności. W ramach bloga Usługodawca publikuje artykuły
nawiązujące do tematyki Sklepu Internetowego oraz Produktów.

    • Usługobiorca ma możliwość w każdej chwili i bez podania przyczyny zaprzestania korzystania z Bloga
      poprzez zamknięcie przeglądarki internetowej. Formularz Kontaktowy – korzystanie z Formularza
      Kontaktowego rozpoczyna się po wykonaniu przez Usługobiorcę łącznie dwóch kolejnych kroków – (1)
      przejścia do zakładki „Kontakt” i (2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu
      Formularza Kontaktowego pole „Wyślij”. W Formularzu Kontaktowym niezbędne jest podanie przez
      Usługobiorcę następujących danych: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu
      kontaktowego oraz wpisanie treści zapytania.
    •  Usługa Formularza Kontaktowego świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy
      i ulega zakończeniu z chwilą przesłania zapytania.

Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Kupuję i płacę” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: adres poczty elektronicznej, imię, nazwisko, adres (kraj/region, nazwa ulicy i numer budynku/lokalu, kod pocztowy, miasto), numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.

    •  Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter
      jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą
      wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.

Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie dwóch trzech kolejnych kroków przez
Usługobiorcę – (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji, (2) kliknięciu pola „Zarejestruj się”, oraz (3) kliknięciu
linka aktywacyjnego, który automatycznie zostaje doręczony Usługobiorcy na wskazany przez niego adres
poczty elektronicznej. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących
danych Usługobiorcy: adres poczty elektronicznej oraz hasło. Konto można również założyć poprzez
zaznaczenie odpowiedniego checkboxa podczas składania Zamówienia w Formularzu Zamówienia – z chwilą
złożenia Zamówienie, Usługobiorcy zostaje założone Konto.

    • Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma
      możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez
      wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty
      elektronicznej na adres: sklep@ampq.pl lub też pisemnie na adres: Biery 81, 43-386 Świętoszówka.
    •  Newsletter – korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce „Newsletter” widocznej na
      stronie Sklepu Internetowego adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje
      Newslettera i kliknięciu pola „Zapisz się”. Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie
      odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta – z chwilą utworzenia Konta Usługobiorca zostaje
      zapisany na Newsletter.
    •  Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca
      ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z
      Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za
      pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@ampq.pl lub też pisemnie na adres: Biery 81,
      43-386 Świętoszówka.

 

2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje
się Usługodawca: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
(2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox;
Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari; Microsoft Edge; (4) włączenie w przeglądarce
internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi
obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej
Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem
faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
3. Tryb postępowania reklamacyjnego dotyczący Usług Elektronicznych wskazany jest w punkcie 7.
Regulaminu.

4. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU I ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAŻY

1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności
za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym
działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną
Klienta.

2. Klient jest wyłącznie odpowiedzialny za zapewnienie technicznej zgodności pomiędzy
wykorzystywanym przez siebie sprzętem komputerowym lub urządzeniem końcowym oraz systemem
teleinformatycznym lub telekomunikacyjnym, a Sklepem.

3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki korzystania ze Sklepu przez Klienta w sposób
sprzeczny z obowiązującym prawem, Regulaminem lub przyjętymi w tym zakresie zasadami
współżycia społecznego lub zwyczajami.

4. Sprzedawca zastrzega możliwość zawieszenia lub zakończenia świadczenia poszczególnych
funkcjonalności Sklepu, z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy
technicznej, w przypadku gdy nie naruszy to praw Klienta.

5. Przeglądanie asortymentu Sklepu, jak również składanie Zamówień, nie wymaga zakładania konta.
Składanie Zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest
przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia
bez zakładania konta.

6. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez
Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie internetowym.

7. Celem złożenia Zamówienia, Klient powinien postępować zgodnie z komunikatami wyświetlonymi na
stronie Sklepu podczas składania Zamówienia.
8. Informacje o Produktach dostępne są na stronie Sklepu i stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy
Sprzedaży, w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

9. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu podana zgodnie z wyborem Klienta – w euro € [EUR]
lub złotych polskich [PLN] i jest ceną brutto (uwzględniającą podatek VAT). Ceny Produktów wskazane
na stronie Sklepu, nie zawierają kosztów dostawy.

10. O łącznej cenie lub wynagrodzeniu wraz z podatkami, a gdy charakter Produktu nie pozwala,
rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości – sposobie, w jaki będą one obliczane,
a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie lub usługi pocztowe) oraz
o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient
jest informowany na stronach Sklepu Internetowego, w tym także w trakcie składania Zamówienia
oraz w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. W razie Umowy Sprzedaży
Produktu zawieranej na czas nieoznaczony lub obejmującej prenumeratę Sprzedawca podaje w ten
sam sposób łączną cenę lub wynagrodzenie obejmujące wszystkie płatności za okres rozliczeniowy, a
gdy Umowa Sprzedaży przewiduje stałą stawkę – także łączne miesięczne płatności.

5. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

  •  Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
    •  Sposób płatności dostępny jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Płatność przelewem na
      rachunek bankowy Sprzedawcy. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem
      serwisu PayU.pl oraz Przelewy24.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu
      Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowej
      https://www.payu.pl/ oraz https://www.przelewy24.pl/.
    •  Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z
      wyborem Klienta. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi:
    •  PayU.pl – spółka PAYU SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Grunwaldzka
      186, 60-166 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod
      numerem 0000274399, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe
      Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał
      zakładowy w wysokości 7.789.000,00 zł w całości wpłacony; NIP: 7792308495, REGON:
      300523444.Przelewy24.pl – spółka PAYPRO SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Poznaniu (adres
      siedziby: ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego
      Rejestru Sądowego pod numerem 0000347935, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd
      Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego
      Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy w wysokości 5.476.300,00 zł, NIP: 7792369887, REGON:
      301345068.
  • Płatność w systemie ratalnym.
    •  Płatność odbywa się w całości lub części ze środków pochodzących z kredytu udzielonego przez
      iMoje, które obsługiwane jest przez ING Bank Śląski SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie (adres
      siedziby: ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców
      Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000010186, akta rejestrowe przechowywane przez
      Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej Wydział VI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego;
      kapitał zakładowy w wysokości 1.023.607.600,00 zł w całości wpłacony; NIP: 6570082274, REGON:
      290513140.
  •  Płatność w systemie leasingowym.
    • Płatność odbywa się w całości lub części ze środków pochodzących z umowy leasingu zawartej między
      Klientem a finansującym, którym jest:
    •  PKO LEASING SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie (adres siedziby: ul. Świętokrzyska 36, 00
      116 Warszawa), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod
      numerem 0000022886, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawa
      w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w
      wysokości 347.885.660,00 zł w całości wpłacony; NIP: 7251735694, REGON: 472191767.
    •  ING LEASE (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie
      (adres siedziby: ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców
      Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000043817, akta rejestrowe przechowywane przez
      Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawa w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
      Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości 7.504.000,00 zł; NIP: 5261040337, REGON:
      011223125.

2. Termin płatności:

    •  W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą
      płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia
      Umowy Sprzedaży.
    •  W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo
      płatności gotówką przy odbiorze osobistym, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze
      przesyłki.

3. Obowiązkowy mechanizm podzielonej płatności, dla niektórych transakcji


Jeżeli w ramach jednolitej gospodarczo transakcji o wartości przekraczającej kwotę 15 000 zł Klient dokona
zakupu, jako Przedsiębiorca będący podatnikiem VAT, w tym Przedsiębiorca indywidualny będący
podatnikiem VAT, co najmniej jednego z towarów w poz. 59 – 66 załącznika nr 15 do Ustawy o podatku od
towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. (Dz.U. Nr 54, poz. 535, ze zmianami) tj.:


a) 59 ex 26.11.30.0 Elektroniczne układy scalone – wyłącznie procesory;
b) 60 26.20.1 Komputery i pozostałe maszyny do automatycznego przetwarzania danych;
c) 61 ex 26.20.21.0 Jednostki pamięci – wyłącznie dyski twarde (HDD);
d) 62 ex 26.20.22.0 Półprzewodnikowe urządzenia pamięci trwałej – wyłącznie dyski SSD;
e) 63 ex 26.30.22.0 Telefony dla sieci komórkowych lub dla innych sieci bezprzewodowych – wyłącznie telefony
komórkowe, w tym smartfony;
f) 64 26.40.20.0 Odbiorniki telewizyjne, nawet zawierające odbiorniki radiowe lub aparaturę do zapisu lub
odtwarzania dźwięku lub obrazu;
g) 65 ex 26.40.60.0 Konsole do gier wideo (w rodzaju stosowanych z odbiornikiem telewizyjnym lub
samodzielnym ekranem) i pozostałe urządzenia do gier zręcznościowych lub hazardowych z elektronicznym
wyświetlaczem – z wyłączeniem części i akcesoriów;
h) 66 26.70.13.0 Aparaty fotograficzne cyfrowe i kamery cyfrowe;
wówczas transakcja taka będzie podlegała szczególnemu rozliczeniu w obszarze podatku od towarów i usług
(tzw. mechanizm podzielonej płatności). W takim przypadku Klient zostanie automatycznie powiadomiony
przez system Sklepu Internetowego o zasadach rozliczenia transakcji i dalszych krokach.

6. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium:

    •  Rzeczypospolitej Polskiej;
    •  Królestwo Norwegii,
    •  Królestwo Szwecji,
    •  Republika Austrii,
    •  Republika Chorwacji,
    •  Republika Czeska,
    •  Republika Finlandii,
    •  Republika Słowacka.

2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty
dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane
Klientowi i wynoszą od 9,99zł do 129zł (w przypadku przesyłek paletowych) oraz są wyszczególnione
w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się
Umową Sprzedaży.
Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.

3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

    •  Przesyłka pocztowa.
    •  Przesyłka pocztowa pobraniowa.
      •  Sposób dostawy dostępny jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
    •  Przesyłka kurierska.
    •  Przesyłka kurierska pobraniowa.
      •  Sposób dostawy dostępny jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
    •  Przesyłka paletowa.
    •  Odbiór osobisty dostępny pod adresem: Biery 81, 43-386 Świętoszówka – w Dni Robocze, w godzinach od
      08:00 do 16:00.

4. Termin dostawy Produktu do Klienta na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wynosi do 7 dni
roboczych , chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy
termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy
podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy
Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

    •  W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą
      płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
    •  W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy
      Sprzedaży.
    •  W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności w systemie ratalnym – od dnia powiadomienia
      Sprzedawcy przez kredytodawcę o zawarciu z Klientem umowy kredytowej, nie później jednak niż od
      dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Klientowi kredytu.
    •  W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności leasingowej – od dnia powiadomienia Sprzedawcy
      przez leasingodawcę o zawarciu z Klientem umowy leasingu, nie później jednak niż od dnia uznania
      rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Klientowi leasingu.


5. Termin dostawy Produktu do Klienta na terytorium państw wymienionych w punktach od 5.1.2.
Regulaminu do 5.1.8. Regulaminu wynosi do 30 dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu
lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych
terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może
przekroczyć 30 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w
następujący sposób:

    •  W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą
      płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
    •  W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności w systemie ratalnym – od dnia powiadomienia
      Sprzedawcy przez kredytodawcę o zawarciu z Klientem umowy kredytowej, nie później jednak niż od
      dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Klientowi kredytu.
    •  W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności leasingowej – od dnia powiadomienia Sprzedawcy
      przez leasingodawcę o zawarciu z Klientem umowy leasingu, nie później jednak niż od dnia uznania
      rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Klientowi leasingu.


6. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru
osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 1 Dnia
Roboczego, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy
termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do
odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 1 Dnia Roboczego. O
gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę.
Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:

    •  W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą
      płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
    •  W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia
      Umowy Sprzedaży.
    •  W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności w systemie ratalnym – od dnia powiadomienia
      Sprzedawcy przez kredytodawcę o zawarciu z Klientem umowy kredytowej, nie później jednak niż od
      dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Klientowi kredytu.
    •  W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności leasingowej – od dnia powiadomienia Sprzedawcy
      przez leasingodawcę o zawarciu z Klientem umowy leasingu, nie później jednak niż od dnia uznania
      rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Klientowi leasingu.

7. Najdłuższy możliwy termin realizacji zamówienia po otrzymaniu wpłaty to 10dni roboczych.
W przypadku dłuższego czasu, Klient otrzymuje zwrot należności, a zamówienie zostaje anulowane.

7.REKLAMACJA I GWARANCJA

1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Produkty wolne od wad fizycznych i prawnych.

2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu, Konsument ma prawo
do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w Kodeksie cywilnym (art. 556 i nn.).

3. Poza odpowiedzialnością ustawową na Produkt może zostać udzielona gwarancja – jest
to odpowiedzialność umowna (dodatkowa) i można z niej skorzystać, gdy dany Produkt jest objęty
gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta
lub dystrybutora). Szczegółowe warunki dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji, w tym
także dane podmiotu odpowiedzialnego za realizację gwarancji oraz podmiotu uprawnionego do
skorzystania z niej są dostępne w opisie gwarancji, np. w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu
dotyczącym udzielenia gwarancji. Sprzedawca wskazuje, że w przypadku braku zgodności Produktu z
umową Klientowi z mocy prawa przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt Sprzedawcy
oraz że gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej.

4. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, w tym Przedsiębiorca indywidualny, strony wyłączają
odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi. W takim wypadku Klient niebędący Konsumentem
ma prawo skorzystać z gwarancji udzielonej przez podmiot inny niż Sprzedawca (np. producenta lub
dystrybutora), jeżeli taka została udzielona, na warunkach tam wskazanych. Postanowienia
Regulaminu przedstawione poniżej, dotyczą wyłącznie reklamacji wynikającej z skorzystania przez
Klienta będącego Konsumentem z uprawnień z tytułu rękojmi za wady.

5. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi, za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia
niebezpieczeństwa na Konsumenta lub wynikły z przyczyn tkwiących w sprzedanym Produkcie w tej
samej chwili. Okres rękojmi wynosi dwa lata i rozpoczyna się od dnia dostarczenia Produktu Klientowi.
Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w
chwili zawarcia umowy.

6. Jeżeli Produkt ma wadę, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od
umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla
Konsumenta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie
ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniany lub naprawiony przez Sprzedawcę albo
Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady.
Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość
rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.

7. Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany
Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba
że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe
albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez
Sprzedawcę.

8. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

9. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podany w niniejszym Regulaminie
adres lub adres e-mail Sprzedawcy.

10 Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć wadliwy Produkt
Sprzedawcy, na jego koszt.

11 Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać w szczególności: zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę)
jej stwierdzenia, zdjęcia reklamowanego Produktu, dane Klienta składającego reklamację (imię i
nazwisko adres i adres e-mail), nazwę Produktu, wskazanie daty zakupu Produktu oraz żądanie Klienta
w związku z zgłaszaną reklamacją. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji, nie później niż w terminie 3 dni od
jej zgłoszenia, Klient powinien dostarczyć Produkt podlegający reklamacji. Sprzedający zastrzega sobie
prawo do zwrócenia się do Klienta, celem uzupełnienia informacji zawartych w zgłoszeniu reklamacji,
jeżeli podane dane będą niekompletne, co uniemożliwi rozpatrzenie reklamacji. Nieuzupełnienie
zgłoszenia powoduje, iż procedura reklamacyjna nie może być wszczęta.

12 Podstawą do rozpatrzenia roszczeń reklamacyjnych jest wykazanie przez Klienta umowy, z tytułu
której dochodzi swoich praw. Wskazanie umowy może nastąpić w dowolny sposób, na podstawie
którego możliwe będzie ustalenie właściwej transakcji (np. poprzez powołanie się na dokument
sprzedaży, wykonany przelew, numer zawartej umowy). Informacje pozwalające zidentyfikować
umowę, Klient przekazuje wraz ze zgłoszeniem reklamacji.

13 Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
dni, od daty, otrzymania kompletnego zgłoszenia żądania wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo
złożenia przez Konsumenta oświadczenia o obniżeniu ceny, określającego jednocześnie kwotę,
o którą cena ma być obniżona, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał
za uzasadnione.

14 Sprzedawca zawiadamia Klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji, przesyłając wiadomość na adres
e-mail lub w wypadku braku tego adresu, na adres pocztowy Klienta.

15 Jeżeli Sprzedawca na podstawie przepisów o rękojmi dostarcza produkt wolny od wad, może żądać
jednocześnie zwrotu Produktu wadliwego.

16 Klient będący Konsumentem, po zakończeniu postępowania reklamacyjnego, może skorzystać
z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może
w szczególności skorzystać z procedur mediacyjnych zapewnianych przez wojewódzkie inspektoraty
Inspekcji Handlowej lub stałe polubowne sądy konsumenckie działające przy Wojewódzkich
Inspektoratach Inspekcji Handlowej. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne
są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów,
organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich
Inspektoratów Inspekcji Handlowej. Ważne informacje w tym zakresie można uzyskać również na
stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl. W wypadku
powstania sporu z udziałem Konsumenta pozasądowemu jego rozwiązaniu może służyć również
platforma internetowa ODR, która jest dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter
dobrowolny i może mieć miejsce tylko w przypadku, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.
Powyższy zapis ma charakter informacyjny i nie oznacza wyrażenia przez Sprzedawcę zgody na udział
w pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (rozstrzygania sporów).

 

8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą indywidualnym, ma prawo odstąpić od umowy
zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin ten liczy się od dnia, w którym
konsument otrzymał towar. Wszelkie postanowienia niniejszego punktu Regulaminu (tj. pkt. 8 wraz z
podpunktami 8.1 i 8.2) mają zastosowanie wyłącznie do Klientów, będących Konsumentami lub
Przedsiębiorcami indywidualnymi.

2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient będący do tego uprawniony, powinien poinformować
Sprzedawcę o swojej decyzji, przesyłając jednoznaczne oświadczenie (pismo wysłane pocztą,
dostarczone osobiście do siedziby Sprzedawcy lub e-mailem). Klient może skorzystać z wzoru
formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. W przypadku odstąpienia
od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

3. W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest odesłać towar na adres
Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę
o odstąpieniu. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. W przypadku produktów, które nie
mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą (przesyłki gabarytowe), Klient może ponieść wyższe
koszty ich odesłania, zgodnie z poniższym cennikiem: dla przesyłek o wadze do 20 kg -20,00 zł; dla
przesyłek o wadze od 20,01 kg do 30 kg – 25,00 zł; dla przesyłek o wadze od 30,01 kg do 100 kg –
160,00 zł; dla przesyłek o wadze od 100,01 kg do 300 kg – 200,00 zł; dla przesyłek o wadze od 300,01
kg do 500 kg – 240,00 zł. Powyższe kwoty, są kwotami brutto (zawierają podatki).

4. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu,
zwróci Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych
kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy
oferowany przez Sprzedawcę – Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi
poniesionych przez niego dodatkowych kosztów). Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu
takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klienta wyraźnie
zgodzi się na inne rozwiązanie. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych
od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego
odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

5. W chwili odstąpienia przez Klienta od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem
przedsiębiorstwa wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe, jeżeli na ich podstawie świadczenie
jest spełniane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Sprzedawcą. Klient
nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów wynikających
z: wybrania przez Klienta innego sposobu dostawy, niż najtańszy oferowany przez Sprzedawcę,
bezpośrednich kosztów zwrotu towaru, lub wynagrodzenia za świadczenie spełnione do chwili
odstąpienia od umowy, w sytuacji gdy na wyraźne żądanie Klienta, wykonywanie usługi ma się
rozpocząć przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się
proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny
lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest
wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

8.1 ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ZMNIEJSZENIE WARTOŚCI TOWARU

1. Klient, który korzysta z prawa odstąpienia od umowy, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie
wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny
do stwierdzenia charakteru, jego cech i funkcjonowania (art. 34 ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r.
o prawach konsumenta (t.j. z dnia 27 listopada 2024 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 1796).

2. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, Klient powinien obchodzić się z nim
oraz sprawdzać go jedynie w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym.
Na przykład, w przypadku urządzeń elektronicznych, zaleca się ograniczenie działań do oględzin
zewnętrznych bez logowania się do aplikacji producenta czy personalizacji ustawień. Badanie to,
tzw. odbiór jakościowy, który ma pozwolić na stwierdzenie charakteru, cech oraz sposobu
funkcjonowania produktu. W wypadku nabycia w drodze umowy zawieranej na odległość rzeczy
ruchomych, w tym rzeczy ruchomych z elementami cyfrowymi, można je uruchomić, ale nie wolno
ich eksploatować (np. z zakupionego smartfona nie należy dzwonić, wysyłać wiadomości,
instalować aplikacji, rejestrować produktu itp.). Klient ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą,
za zmniejszenie wartości sprzedanego Produktu. Zakres tej odpowiedzialności ustalany jest
w oparciu o porównanie wartości towaru nowego z wartością towaru obliczonego
z uwzględnieniem stopnia zużycia.

6. Jeśli Klient korzysta z Produktu w sposób wykraczający poza niezbędny do stwierdzenia jego
charakteru, cech i funkcjonowania, będzie odpowiedzialny za zmniejszenie wartości towaru. W takiej
sytuacji Sprzedawca ma prawo obciążyć Klienta dodatkowymi kosztami proporcjonalnymi do
zmniejszenia wartości towaru. W wypadku eksploatacji Produktu w sposób wykraczający poza
zakres konieczny do jego zbadania, zwrot płatności za zwracany Produkt, może zostać pomniejszony
o kwotę, stanowiącą różnicę pomiędzy ceną uiszczoną przez Klienta, a ceną, jaką Sprzedawca może
uzyskać, ze sprzedaży nadmiernie eksploatowanego Produktu lub o koszty przywrócenia pełnej
sprawności lub funkcjonalności urządzenia. Zmniejszenie kwoty zwrotu następuje w drodze
potrącenia dokonywanego przez Sprzedawcę.

8.2 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:

1. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta;

2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin
przydatności do użycia;

4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której
po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli
opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe
dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

1. Niniejszy punkt 9. Regulaminu oraz wszystkie postanowienia w nim zawarte są skierowane i tym
samym wiążą wyłącznie Klienta lub Usługobiorcę będącego Przedsiębiorcą.

2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych
od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania
przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

3. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt lub braku zgodności Produktu z Umową
Sprzedaży zostaje wyłączona.

4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

5. Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania
przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz
faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.

6. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem
natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego
oświadczenia.

7. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta, bez względu na jej
podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za
wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy
Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Ograniczenie kwotowe, o którym
mowa w zdaniu poprzednim, ma zastosowanie do wszelkich roszczeń kierowanych przez
Usługobiorcę/Klienta w stosunku do Usługodawcy/Sprzedawcy, w tym także w przypadku braku
zawarcia Umowy Sprzedaży lub niezwiązanych z Umową Sprzedaży. Usługodawca/Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta tylko za typowe szkody przewidywalne w
momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści. Sprzedawca
nie ponosi także odpowiedzialności za opóźnienie w przewozie przesyłki.

8. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą a Klientem/Usługobiorcą zostają
poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.

10. OPINIE O PRODUKTACH

1. Sprzedawca umożliwia swoim Klientom wystawianie i dostęp do opinii o Produktach oraz o Sklepie
Internetowym na zasadach wskazanych w niniejszym punkcie Regulaminu.

2. Wystawienie opinii przez Klienta możliwe jest po skorzystaniu z formularza umożliwiającego dodanie
opinii o Produkcie lub Sklepie Internetowym. Formularz ten może być udostępniony bezpośrednio na
stronie Sklepu Internetowego (w tym także za pomocą zewnętrznego widgetu) lub może zostać
udostępniony za pomocą indywidualnego linku otrzymanego przez Klienta po zakupie na podany
przez niego adres poczty elektronicznej. Dodając opinię, Usługobiorca może również dodać ocenę
graficzną lub zdjęcie Produktu – jeżeli taka opcja jest dostępna w formularzu opinii.

3. Dodawanie opinii przez Klientów nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych,
w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, czy też działań naruszających
dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. Klient
dodając opinię obowiązany jest do działania zgodnego z prawem, niniejszym Regulaminem i dobrymi
obyczajami.

4. Opinie mogą być udostępniane bezpośrednio na stronie Sklepu Internetowego (np. przy danym
Produkcie) lub w zewnętrznym serwisie zbierającym opinie, z którym współpracuje Sprzedawca i do
którego odsyła na stronie Sklepu Internetowego (w tym także za pomocą zewnętrznego widgetu
umieszczonego na stronie Sklepu Internetowego).

5. Wszelkie uwagi, odwołania od weryfikacji opinii, czy też zastrzeżenia czy dana opinia pochodzi
od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt mogą być zgłaszane w trybie analogicznym
do procedury reklamacyjnej wskazanej w punkcie 7. Regulaminu.

6. Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie nieprawdziwych opinii lub
rekomendacji Klientów oraz nie zniekształca opinii lub rekomendacji Klientów w celu promowania
swoich Produktów. Sprzedawca udostępnia opnie zarówno pozytywne, jak i negatywne. Sprzedawca
nie udostępnia sponsorowanych opinii.

11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie z ważnych przyczyn, takich
jak zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw.

3. Sprzedawca jako dystrybutor sprzętu w rozumieniu art. 4 pkt 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r.
o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1622). informuje,
co następuje:

      • Zakazane jest umieszczanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (oznakowanego
        symbolem selektywnego zbierania) łącznie z innymi odpadami. Posiadacz zużytego sprzętu
        pochodzącego z gospodarstw domowych jest obowiązany do przekazania go zbierającemu zużyty
        sprzęt lub podmiotowi uprawnionemu do zbieraniu zużytego sprzętu.
      • Sprzedawca obowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego
        z gospodarstw domowych w swoich punktach sprzedaży, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i
        pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedawany.
      • Sprzedawca, dostarczając Klientowi sprzęt przeznaczony dla gospodarstw domowych, obowiązany
        jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w miejscu
        dostawy tego sprzętu, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt
        dostarczony. Chęć przekazania Sprzedawcy zużytego sprzętu w wyżej wymienionym przypadku należy
        zgłosić w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@ampq.pl.
      • Zużyty sprzęt przekazywany Sprzedawcy powinien być kompletny i odpowiednio przygotowany do
        wysyłki, w sposób umożliwiający jego bezpieczny transport. Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia
        zużytego sprzętu, jeśli z uwagi na jego zanieczyszczenie stwarza on zagrożenie dla zdrowia lub życia
        Sprzedawcy bądź osób upoważnionych do przyjęcia zużytego sprzętu.
      • Informacje o przykładowych punktach zbierania zużytego sprzętu na terenie całego kraju dostępne są
        po skorzystaniu z wyszukiwarki znajdującej się w rejestrze podmiotów – BDO pod adresem
        internetowym: https://rejestr-bdo.mos.gov.pl/.

4. Zgodnie Ustawą z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1113),
Sprzedawca jest obowiązany do przyjęcia zużytych baterii (w rozumieniu ustawy o bateriach
i akumulatorach) oraz zużytych akumulatorów (w rozumieniu ustawy o bateriach i akumulatorach) od
Klienta będącego użytkownikiem końcowym w rozumieniu ustawy o bateriach i akumulatorach.

5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie
obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu
usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy
o Prawach Konsumenta; oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

6. Niniejszy Regulamin nie wyłącza przepisów obowiązujących w państwie zwykłego miejsca pobytu
konsumenta zawierającego umowę z Usługodawcą/Sprzedawcą, których nie można wyłączyć
w drodze umowy. Usługodawca/Sprzedawca gwarantuje w takim wypadku konsumentowi ochronę
przyznaną mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy.

12. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można wypełnić i przesłać, jeżeli konsument chce odstąpić od
umowy.)

Adresat: [Dane Sprzedawcy]

Ja/My [] niniejszym informuję/informujemy [] o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży
następujących rzeczy [] umowy dostawy następujących rzeczy [] umowy o dzieło polegającej na wykonaniu
następujących rzeczy [] /o świadczenie następującej usługi [].
Data zawarcia umowy []/odbioru []:
Imię i nazwisko konsumenta(-ów):
Adres konsumenta(-ów):
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):
Data:
(*) Niepotrzebne skreślić

 

Back to Top
Produkt został dodany do koszyka