Szukaj

Regulamin sklepu internetowego AMPQ.PL

Regulamin sklepu internetowego AMPQ.PL

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Regulamin niniejszy ma zastosowanie do umów zawieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego AMPQ.PL, dostępnego pod adresem internetowym www.ampq.pl.

2. Regulamin określa w szczególności zasady składania zamówień i dostawy Produktów oraz uprawnienia Klienta związane z zakupionym Produktem (w tym w zakresie prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży) i reklamacji w ramach rękojmi przy sprzedaży.

3. Sklep internetowy AMPQ.PL prowadzony jest przez AMPQ PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Bierach (adres siedziby i adres do doręczeń: Biery 81, 43-386 Świętoszówka); wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000622794; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP: 9372682609; REGON: 364681133, adres poczty elektronicznej: sklep@ampq.pl oraz numer telefonu kontaktowego: 502-093-708

4. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

5. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu.

2. DEFINICJE

Użyte w niniejszym Regulaminie określenia i zwroty oznaczają:

1. Sprzedawca - AMPQ PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Bierach (adres siedziby i adres do doręczeń: Biery 81, 43-386 Świętoszówka); wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000622794; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP: 9372682609; REGON: 364681133.

2. Klient - każdy podmiot dokonujący czynności prawnych ze Sprzedawcą, za pośrednictwem Sklepu.

3. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, zawierający ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

4. Przedsiębiorca – Klient będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną niebędącą osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, który dokonuje za pośrednictwem Sklepu czynności prawnej związanej bezpośrednio z tą działalnością.

5. Przedsiębiorca indywidualny – Klient będący osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, zawierający za pośrednictwem Sklepu umowę, związaną bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, jeśli z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

6. Użytkownik – osoba przeglądająca strony internetowe organizacji Sprzedawcy, w tym Sklepu, niezależnie od tego, czy dokonuje zawarcia umowy ze Sprzedawcą.

7. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.ampq.pl.

8. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

9. Świadczenie usługi drogą elektroniczną - wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Klienta, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne.

10. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu internetowego.

11. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

12. Formularz Zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

13. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.

14. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

15. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.

16. Dzień roboczy – oznacza dzień kalendarzowy, z wyłączeniem soboty, niedzieli oraz dni uznanych ustawowo za wolne od pracy.

3. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

1. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Blog, Formularz Kontaktowy, Formularz Zamówienia, Konto oraz Newsletter.

Przeglądanie Bloga możliwe jest po przejściu do zakładki „Blog” widocznej w Sklepie Internetowym. Blog jest dostępny nieodpłatnie dla wszystkich odwiedzających Stronę Internetową bez potrzeby podawania jakichkolwiek danych czy dokonywania innych czynności. W ramach bloga Usługodawca publikuje artykuły nawiązujące do tematyki Sklepu Internetowego oraz Produktów.

Usługobiorca ma możliwość w każdej chwili i bez podania przyczyny zaprzestania korzystania z Bloga poprzez zamknięcie przeglądarki internetowej. Formularz Kontaktowy – korzystanie z Formularza Kontaktowego rozpoczyna się po wykonaniu przez Usługobiorcę łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) przejścia do zakładki „Kontakt” i (2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Kontaktowego pole „Wyślij”. W Formularzu Kontaktowym niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz wpisanie treści zapytania.

Usługa Formularza Kontaktowego świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą przesłania zapytania.

Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Kupuję i płacę” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: adres poczty elektronicznej, imię, nazwisko, adres (kraj/region, nazwa ulicy i numer budynku/lokalu, kod pocztowy, miasto), numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.

Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.

Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie dwóch trzech kolejnych kroków przez Usługobiorcę – (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji, (2) kliknięciu pola „Zarejestruj się”, oraz (3) kliknięciu linka aktywacyjnego, który automatycznie zostaje doręczony Usługobiorcy na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych Usługobiorcy: adres poczty elektronicznej oraz hasło. Konto można również założyć poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa podczas składania Zamówienia w Formularzu Zamówienia – z chwilą złożenia Zamówienie, Usługobiorcy zostaje założone Konto.

Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@ampq.pl lub też pisemnie na adres: Biery 81, 43-386 Świętoszówka.

Newsletter – korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce „Newsletter” widocznej na stronie Sklepu Internetowego adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola „Zapisz się”. Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta – z chwilą utworzenia Konta Usługobiorca zostaje zapisany na Newsletter.

Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@ampq.pl lub też pisemnie na adres: Biery 81, 43-386 Świętoszówka.

2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari; Microsoft Edge; (4) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.

Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

3. Tryb postępowania reklamacyjnego dotyczący Usług Elektronicznych wskazany jest w punkcie 7. Regulaminu.

4. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU I ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAŻY

1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

2. Klient jest wyłącznie odpowiedzialny za zapewnienie technicznej zgodności pomiędzy wykorzystywanym przez siebie sprzętem komputerowym lub urządzeniem końcowym oraz systemem teleinformatycznym lub telekomunikacyjnym, a Sklepem.

3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki korzystania ze Sklepu przez Klienta w sposób sprzeczny z obowiązującym prawem, Regulaminem lub przyjętymi w tym zakresie zasadami współżycia społecznego lub zwyczajami.

4. Sprzedawca zastrzega możliwość zawieszenia lub zakończenia świadczenia poszczególnych funkcjonalności Sklepu, z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy technicznej, w przypadku gdy nie naruszy to praw Klienta.

5. Przeglądanie asortymentu Sklepu, jak również składanie Zamówień, nie wymaga zakładania konta. Składanie Zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania konta.

6. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie internetowym.

7. Celem złożenia Zamówienia, Klient powinien postępować zgodnie z komunikatami wyświetlonymi na stronie Sklepu podczas składania Zamówienia.

8. Informacje o Produktach dostępne są na stronie Sklepu i stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy Sprzedaży, w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

9. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu podana zgodnie z wyborem Klienta – w euro € [EUR] lub złotych polskich [PLN] i jest ceną brutto (uwzględniającą podatek VAT). Ceny Produktów wskazane na stronie Sklepu, nie zawierają kosztów dostawy.

10. O łącznej cenie lub wynagrodzeniu wraz z podatkami, a gdy charakter Produktu nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości – sposobie, w jaki będą one obliczane, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie lub usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego, w tym także w trakcie składania Zamówienia oraz w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. W razie Umowy Sprzedaży Produktu zawieranej na czas nieoznaczony lub obejmującej prenumeratę Sprzedawca podaje w ten sam sposób łączną cenę lub wynagrodzenie obejmujące wszystkie płatności za okres rozliczeniowy, a gdy Umowa Sprzedaży przewiduje stałą stawkę – także łączne miesięczne płatności.

5. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

• Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

• Sposób płatności dostępny jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl oraz Przelewy24.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowej https://www.payu.pl/ oraz https://www.przelewy24.pl/.

• Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi:

• PayU.pl – spółka PAYU SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości 7.789.000,00 zł w całości wpłacony; NIP: 7792308495, REGON: 300523444. Przelewy24.pl – spółka PAYPRO SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000347935, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy w wysokości 5.476.300,00 zł, NIP: 7792369887, REGON: 301345068.

Płatność w systemie ratalnym.

• Płatność odbywa się w całości lub części ze środków pochodzących z kredytu udzielonego przez iMoje, które obsługiwane jest przez ING Bank Śląski SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie (adres siedziby: ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000010186, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej Wydział VI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości 1.023.607.600,00 zł w całości wpłacony; NIP: 6570082274, REGON: 290513140.

Płatność w systemie leasingowym.

• Płatność odbywa się w całości lub części ze środków pochodzących z umowy leasingu zawartej między Klientem a finansującym, którym jest:

• PKO LEASING SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie (adres siedziby: ul. Świętokrzyska 36, 00-116 Warszawa), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000022886, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawa w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości 347.885.660,00 zł w całości wpłacony; NIP: 7251735694, REGON: 472191767.

• ING LEASE (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie (adres siedziby: ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000043817, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawa w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości 7.504.000,00 zł; NIP: 5261040337, REGON: 011223125.

2. Termin płatności:

• W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

• W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

3. Obowiązkowy mechanizm podzielonej płatności, dla niektórych transakcji

Jeżeli w ramach jednolitej gospodarczo transakcji o wartości przekraczającej kwotę 15 000 zł Klient dokona zakupu, jako Przedsiębiorca będący podatnikiem VAT, w tym Przedsiębiorca indywidualny będący podatnikiem VAT, co najmniej jednego z towarów w poz. 59 – 66 załącznika nr 15 do Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. (Dz.U. Nr 54, poz. 535, ze zmianami) tj.: a) 59 ex 26.11.30.0 Elektroniczne układy scalone – wyłącznie procesory; b) 60 26.20.1 Komputery i pozostałe maszyny do automatycznego przetwarzania danych; c) 61 ex 26.20.21.0 Jednostki pamięci - wyłącznie dyski twarde (HDD); d) 62 ex 26.20.22.0 Półprzewodnikowe urządzenia pamięci trwałej - wyłącznie dyski SSD; e) 63 ex 26.30.22.0 Telefony dla sieci komórkowych lub dla innych sieci bezprzewodowych - wyłącznie telefony komórkowe, w tym smartfony; f) 64 26.40.20.0 Odbiorniki telewizyjne, nawet zawierające odbiorniki radiowe lub aparaturę do zapisu lub odtwarzania dźwięku lub obrazu; g) 65 ex 26.40.60.0 Konsole do gier wideo (w rodzaju stosowanych z odbiornikiem telewizyjnym lub samodzielnym ekranem) i pozostałe urządzenia do gier zręcznościowych lub hazardowych z elektronicznym wyświetlaczem - z wyłączeniem części i akcesoriów; h) 66 26.70.13.0 Aparaty fotograficzne cyfrowe i kamery cyfrowe; wówczas transakcja taka będzie podlegała szczególnemu rozliczeniu w obszarze podatku od towarów i usług (tzw. mechanizm podzielonej płatności). W takim przypadku Klient zostanie automatycznie powiadomiony przez system Sklepu Internetowego o zasadach rozliczenia transakcji i dalszych krokach.

6. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium:

• Rzeczypospolitej Polskiej; • Królestwo Norwegii, • Królestwo Szwecji, • Republika Austrii, • Republika Chorwacji, • Republika Czeska, • Republika Finlandii, • Republika Słowacka.

2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi i wynoszą od 9,99zł do 129zł (w przypadku przesyłek paletowych) oraz są wyszczególnione w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.

3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

• Przesyłka pocztowa. • Przesyłka pocztowa pobraniowa. • Sposób dostawy dostępny jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. • Przesyłka kurierska. • Przesyłka kurierska pobraniowa. • Sposób dostawy dostępny jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. • Przesyłka paletowa. • Odbiór osobisty dostępny pod adresem: Biery 81, 43-386 Świętoszówka – w Dni Robocze, w godzinach od 08:00 do 16:00.

4. Termin dostawy Produktu do Klienta na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wynosi do 7 dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

• W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.

• W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

• W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności w systemie ratalnym – od dnia powiadomienia Sprzedawcy przez kredytodawcę o zawarciu z Klientem umowy kredytowej, nie później jednak niż od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Klientowi kredytu.

• W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności leasingowej – od dnia powiadomienia Sprzedawcy przez leasingodawcę o zawarciu z Klientem umowy leasingu, nie później jednak niż od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Klientowi leasingu.

5. Termin dostawy Produktu do Klienta na terytorium państw wymienionych w punktach od 5.1.2. Regulaminu do 5.1.8. Regulaminu wynosi do 30 dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 30 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

• W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.

• W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności w systemie ratalnym – od dnia powiadomienia Sprzedawcy przez kredytodawcę o zawarciu z Klientem umowy kredytowej, nie później jednak niż od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Klientowi kredytu.

• W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności leasingowej – od dnia powiadomienia Sprzedawcy przez leasingodawcę o zawarciu z Klientem umowy leasingu, nie później jednak niż od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Klientowi leasingu.

6. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 1 Dnia Roboczego, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 1 Dnia Roboczego. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:

• W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.

• W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

• W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności w systemie ratalnym – od dnia powiadomienia Sprzedawcy przez kredytodawcę o zawarciu z Klientem umowy kredytowej, nie później jednak niż od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Klientowi kredytu.

• W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności leasingowej – od dnia powiadomienia Sprzedawcy przez leasingodawcę o zawarciu z Klientem umowy leasingu, nie później jednak niż od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Klientowi leasingu.

7. Najdłuższy możliwy termin realizacji zamówienia po otrzymaniu wpłaty to 10dni roboczych. W przypadku dłuższego czasu, Klient otrzymuje zwrot należności, a zamówienie zostaje anulowane.

7. PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

1 Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za dostarczony Produkt na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, przy czym odpowiedzialność wobec Konsumentów i Przedsiębiorców indywidualnych określona została w sekcji A, a wobec pozostałych Przedsiębiorców jest uregulowana w sekcji B, co opisano poniżej.

2 Poza odpowiedzialnością ustawową na Produkt może zostać udzielona gwarancja – jest to odpowiedzialność umowna (dodatkowa) i można z niej skorzystać, gdy dany Produkt jest objęty gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta lub dystrybutora). Szczegółowe warunki dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji, w tym także dane podmiotu odpowiedzialnego za realizację gwarancji oraz podmiotu uprawnionego do skorzystania z niej są dostępne w opisie gwarancji, np. w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji. Sprzedawca wskazuje, że w przypadku braku zgodności Produktu z umową Klientowi z mocy prawa przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt Sprzedawcy oraz że gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej.

A. ODPOWIEDZIALNOŚĆ WOBEC KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW INDYWIDUALNYCH (BRAK ZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ)

3 Postanowienia tej sekcji stosuje się do Konsumentów oraz do osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego (Przedsiębiorcy indywidualny).

4 Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, na zasadach określonych w Ustawie o prawach konsumenta. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia.

5 Jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, Klient może w pierwszej kolejności żądać jego naprawy lub wymiany.

6 Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Klient żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Klient żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.

7 Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, dopiero gdy:

7.1 Sprzedawca odmówił naprawy lub wymiany;

7.2 Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową poprzez naprawę lub wymianę;

7.3 brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;

7.4 brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z naprawy lub wymiany;

7.5 z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.

8 Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.

9 Reklamację należy zgłosić pisemnie na adres Sprzedawcy lub drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy, podane w niniejszym Regulaminie.

10 W celu usprawnienia procedury, w zgłoszeniu reklamacyjnym zaleca się zawarcie następujących informacji: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, zwięzły opis stwierdzonej niezgodności z umową (w tym data jej stwierdzenia), nazwa Produktu i data jego zakupu oraz treść żądania Klienta. Brak którejkolwiek z powyższych informacji nie wstrzymuje rozpoznania reklamacji, jednak może je opóźnić.

11 Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową, jest obowiązany udostępnić Sprzedawcy (na jego koszt) towar podlegający naprawie lub wymianie.

12 Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego (żądania naprawy, wymiany lub oświadczenia o obniżeniu ceny) w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania. Jeżeli Sprzedawca nie udzielił odpowiedzi w tym terminie, uważa się, że uznał żądanie Klienta za uzasadnione.

13 Sprzedawca zawiadamia Klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji, przesyłając wiadomość na adres e-mail lub w wypadku braku tego adresu, na adres pocztowy Klienta.

B. ODPOWIEDZIALNOŚĆ WOBEC POZOSTAŁYCH PRZEDSIĘBIORCÓW (RĘKOJMIA)

14 Postanowienia tej sekcji dotyczą wyłącznie Klientów będących Przedsiębiorcami, którzy nie są objęci ochroną przewidzianą dla Przedsiębiorców na prawach konsumenta.

15 Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu zostaje całkowicie wyłączona.

C. POSTANOWIENIA KOŃCOWE DOTYCZĄCE REKLAMACJI

16 Reklamacji nie podlegają:

16.1 Wszelkie uszkodzenia mechaniczne;

16.2 Uszkodzenia powstałe wskutek narażenia produktu na negatywne oddziaływanie czynników zewnętrznych lub użytkowania produktu w środowisku dla niego nieprzeznaczonym bądź szkodliwym, w szczególności: zalania, przepięć, narażenia na zbyt wysoką lub niską temperaturę, promieniowanie itp.

16.3 Zużycie elementów eksploatacyjnych, ulegających zużyciu w trakcie użytkowania,

16.4 Uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania, w szczególności w sposób niezgodny z instrukcją podawaną przez producenta,

16.5 Utrata danych przechowywanych w produkcie,

16.6 Naprawy dokonane poza serwisem AMPQ i ingerencji obcych serwisów w produkt.

17 Klient będący Konsumentem, po zakończeniu postępowania reklamacyjnego, może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może w szczególności skorzystać z procedur mediacyjnych zapewnianych przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej lub stałe polubowne sądy konsumenckie działające przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. Ważne informacje w tym zakresie można uzyskać również na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl. W wypadku powstania sporu z udziałem Konsumenta pozasądowemu jego rozwiązaniu może służyć również platforma internetowa ODR, która jest dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce tylko w przypadku, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę. Powyższy zapis ma charakter informacyjny i nie oznacza wyrażenia przez Sprzedawcę zgody na udział w pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (rozstrzygania sporów).

8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą indywidualnym, ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin ten liczy się od dnia, w którym konsument otrzymał towar. Wszelkie postanowienia niniejszego punktu Regulaminu (tj. pkt. 8 wraz z podpunktami 8.1 i 8.2) mają zastosowanie wyłącznie do Klientów, będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami indywidualnymi.

2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient będący do tego uprawniony, powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji, przesyłając jednoznaczne oświadczenie (pismo wysłane pocztą, dostarczone osobiście do siedziby Sprzedawcy lub e-mailem). Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

3. W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest odesłać towar na adres Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. W przypadku produktów, które nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą (przesyłki gabarytowe), Klient może ponieść wyższe koszty ich odesłania, zgodnie z poniższym cennikiem: dla przesyłek o wadze do 20 kg -20,00 zł; dla przesyłek o wadze od 20,01 kg do 30 kg – 25,00 zł; dla przesyłek o wadze od 30,01 kg do 100 kg – 160,00 zł; dla przesyłek o wadze od 100,01 kg do 300 kg – 200,00 zł; dla przesyłek o wadze od 300,01 kg do 500 kg – 240,00 zł. Powyższe kwoty, są kwotami brutto (zawierają podatki).

4. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, zwróci Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez Sprzedawcę - Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów). Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klienta wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

5. W chwili odstąpienia przez Klienta od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Sprzedawcą. Klient nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów wynikających z: wybrania przez Klienta innego sposobu dostawy, niż najtańszy oferowany przez Sprzedawcę, bezpośrednich kosztów zwrotu towaru, lub wynagrodzenia za świadczenie spełnione do chwili odstąpienia od umowy, w sytuacji gdy na wyraźne żądanie Klienta, wykonywanie usługi ma się rozpocząć przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

8.1 ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ZMNIEJSZENIE WARTOŚCI TOWARU

1. Klient, który korzysta z prawa odstąpienia od umowy, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, jego cech i funkcjonowania (art. 34 ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. z dnia 27 listopada 2024 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 1796).

2. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, Klient powinien obchodzić się z nim oraz sprawdzać go jedynie w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Na przykład, w przypadku urządzeń elektronicznych, zaleca się ograniczenie działań do oględzin zewnętrznych bez logowania się do aplikacji producenta czy personalizacji ustawień. Badanie to, tzw. odbiór jakościowy, który ma pozwolić na stwierdzenie charakteru, cech oraz sposobu funkcjonowania produktu. W wypadku nabycia w drodze umowy zawieranej na odległość rzeczy ruchomych, w tym rzeczy ruchomych z elementami cyfrowymi, można je uruchomić, ale nie wolno ich eksploatować (np. z zakupionego smartfona nie należy dzwonić, wysyłać wiadomości, instalować aplikacji, rejestrować produktu itp.). Klient ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą, za zmniejszenie wartości sprzedanego Produktu. Zakres tej odpowiedzialności ustalany jest w oparciu o porównanie wartości towaru nowego z wartością towaru obliczonego z uwzględnieniem stopnia zużycia.

3. Jeśli Klient korzysta z Produktu w sposób wykraczający poza niezbędny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania, będzie odpowiedzialny za zmniejszenie wartości towaru. W takiej sytuacji Sprzedawca ma prawo obciążyć Klienta dodatkowymi kosztami proporcjonalnymi do zmniejszenia wartości towaru. W wypadku eksploatacji Produktu w sposób wykraczający poza zakres konieczny do jego zbadania, zwrot płatności za zwracany Produkt, może zostać pomniejszony o kwotę, stanowiącą różnicę pomiędzy ceną uiszczoną przez Klienta, a ceną, jaką Sprzedawca może uzyskać, ze sprzedaży nadmiernie eksploatowanego Produktu lub o koszty przywrócenia pełnej sprawności lub funkcjonalności urządzenia. Zmniejszenie kwoty zwrotu następuje w drodze potrącenia dokonywanego przez Sprzedawcę.

8.2 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:

  1. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta;
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

  1. Niniejszy punkt 9. Regulaminu oraz wszystkie postanowienia w nim zawarte są skierowane i tym samym wiążą wyłącznie Klienta lub Usługobiorcę będącego Przedsiębiorcą.
  2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  3. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt lub braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży zostaje wyłączona.
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
  5. Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
  6. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
  7. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Ograniczenie to dotyczy także braku zawarcia umowy. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wyłącznie za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy.
  8. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą a Klientem/Usługobiorcą zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.

10. OPINIE O PRODUKTACH

  1. Sprzedawca umożliwia swoim Klientom wystawianie i dostęp do opinii o Produktach oraz o Sklepie Internetowym.
  2. Wystawienie opinii możliwe jest po skorzystaniu z formularza na stronie lub linku przesłanego po zakupie.
  3. Opinie nie mogą naruszać prawa, zasad współżycia społecznego ani dóbr osobistych innych osób.
  4. Opinie mogą być publikowane na stronie sklepu lub w zewnętrznych serwisach współpracujących.
  5. Uwagi lub odwołania od weryfikacji opinii można zgłaszać zgodnie z procedurą reklamacyjną.
  6. Sprzedawca nie zamieszcza nieprawdziwych ani sponsorowanych opinii i udostępnia zarówno opinie pozytywne, jak i negatywne.

11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu z ważnych przyczyn.
  3. Sprzedawca informuje o obowiązkach związanych z zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym:
    • Zakazane jest umieszczanie zużytego sprzętu razem z innymi odpadami.
    • Sprzedawca ma obowiązek bezpłatnego odbioru zużytego sprzętu tego samego rodzaju.
    • Odbiór zużytego sprzętu możliwy jest przy dostawie nowego sprzętu.
    • Sprzęt musi być kompletny i bezpieczny do transportu.
    • Lista punktów zbiórki: https://rejestr-bdo.mos.gov.pl/
  4. Sprzedawca przyjmuje zużyte baterie i akumulatory.
  5. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym Kodeks cywilny i ustawa o prawach konsumenta.
  6. Regulamin nie wyłącza przepisów chroniących konsumenta w kraju jego zamieszkania.

12. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Adresat: [Dane Sprzedawcy]
Ja/My [ ] niniejszym informuję/informujemy [ ] o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy [ ] / umowy dostawy [ ] / umowy o dzieło [ ] / o świadczenie usługi [ ].
Data zawarcia umowy [ ] / odbioru [ ]:
Imię i nazwisko konsumenta(-ów):
Adres konsumenta(-ów):
Podpis konsumenta(-ów) (jeżeli formularz jest papierowy):
Data:
(*) Niepotrzebne skreślić.

Back to Top
Produkt został dodany do koszyka